Jag är tillbaka och kommer aldrig att försvinna igen.


Back on track


Hallluuuu!
Kanske har varit en grym dag idag, känns så iallafall :)
Trots att jag har ont i ryggen, försöker att tänka bort det så gott de går..

Började dagen med att gå upp vid halv 7, skjutsa mamma till jobbet.
Sen hem och fixade havregrynsgröt, mums :)

Tog mig sedan ner till Parkbadet för att köra ett gympass, blev rätt lugnt.
Cykeln en stund, för d va äckligt mycket folk där. DRYGT! Gillar inte riktigt de där gymmet anyway..
Träffade iallafall S där så vi badade och snackade en jävla massa skit där sen.
Trevligt!

Jag åkte hem o käkade lunch och sov en stund sedan. Sköööönt!
Sedan var det bara att åka o hämta syster och mamma.
Var iväg och panta massa flaskor o sånt. Var även till mormor en sväng :)

Och nu har jag precis fått i mig lite käk efter mitt andra träningpass idag.
Handbollsträning!
Jag har kunnat vara med HELA träningen och har spelat helt normalt. Inget konstigt med knät.
Bara att jag är jävligt försiktig, men ååååh vad jag älskar det här!
Jag blir så sjukt lycklig!
Har man aldrig varit långtidsskadad och kämpat för att komma tillbaka igen, då vet man inte hur det känns.
Ni andra som har varit med om samma som mig, ni vet hur FUCKING UNDERBART DET ÄR!
Känslan går inte att beskriva♥♥♥
KÄRLEK!

Nu ska jag krypa ner under mitt sköna täcke i min underbara säng och slå en signal till P.
Sen sooooova! Ska tydligen till tandläkaren/käkkirurgen imorgon(???)
Har helt missat det! Hatar allt som har med sjukhus att göra nuförtiden.... Bläää

Nej som sagt - sängen kallar.
Godnatt, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0