Knas dag, men besök hos SötLiam!


jag och liam, sötaste killen på jorden tror jag bestämt

hej där.
var o hälsade på mitt kusin barn Liam (han är en vecka gammal) för första gången idag.
moderskänslor fick man ju, jag vill också ha en sån liten liten fin kille!♥
träningen idag gick förbannat bra. inga känningar i knät förrän efter sisådär 1 timme o 40 min.
tränade i 2 timmar. men fasen va glad jag är! åh♥

MEN nu så här på kvällskvisten så har jag och henkis äntligen byggt klart min säng.
wiiihoo tänkte jag.. TILLS jag insåg att jag inte hade två 90 sängar(resårmadrasser), utan två 105 sängar(resårmadrasser).
och de gick ju inte ner i sängstommen. JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS!
Snyggaste sängstomme EVER! Nu ska jag ut o leta resårmadrasser som HELL!
Om nån vill byta eller sälja sina 90;is så SKRIK TILL! :)
Annars måste jag bli ännu fattigare, vilket betyder att jag måste åka in till IKEA
och köpa sprojlans nya. Kul? NEJ!

så är livet. så nej ha det så bra så hörs vi.
nu väntar min gamla vanliga säng nån natt till då.
och på fredag elr lördag kommer älskling!
SAKNAR HONOM TOOOOK MYCKET!
♥♥♥

godnatt, puss
du ser. jag har så rätt. han är tillbaka där han alltid har varit.
och jag får lika ont i magen fortfarande. fast det inte ens handlar om mig den här gången.
smärtan skriker i mig än idag. ingen är värd det.
fysisk smärta, psykisk smärta. båda gör förbannat ont.
kroppen skriker av smärta.. det är hemskt.. jag skakar när jag tänker efter.
där har jag en gång varit och jag kommer aldrig att utsätta mig för det igen.
då stänger jag hellre av, ingen ska få röra min själ - mitt hjärta. för sånt GÖR ONT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0