Programvecka och en vinst i bagaget


Syster & Per bygger garderob


Hej där!
Hoppas allt är bra med er :)

Helgen har varit riktigt bra :) Massor av handboll!
Match i Avesta i lördags - jag gjorde minicomeback!
Knät höll och jag spelade hela matchen, lovely!
En underbar vinst blev det också♥
På eftermiddagen så åkte jag och P till Fba och kollade på Forsbackadamerna som spöade Mockfjärd rätt duktigt.

Kvällen spenderades på Charleys med Per, mamma, Tommy och Lina.
Man kan bara ÄLSKA maten där, såååååååå gott!
Blev vända hem till Sara för lite vin med henne, Per, Eva och Johan.
Sedan avslutades det med en spontan utgång och käk på Sibylla.
Jag var vaken 21 timmar i lördags, trött tjej..

Igår var ♥ på jobbintervju och sedan var vi och fikade på Waynes med Evelina.
Mycket trevligt, och det görs ALLDELES för sällan.

Idag börjar vår programvecka här på skolan.
Vi som har UF bygger och målar montrar till UF-mässan och slipper nästan alla lektioner.
Skönt måste jag säga! :)
Nästa vecka har jag Sportlov, ingen är lyckligare än jag tror ja minsann. Jag vill verkligen göra något!
Förra sportlovet var jag ner till Halmstad och hade det helt underbart. Saknar det!
Vi får se hur det här lovet artar sig, mitt sista sportlov :(
Måste man bli vuxen?

Just nu sitter jag bara och hänger i skolan.
Mina UF kollegor har gått hem, för vi är klar med montern för idag. Tar tag i resten imorgon :)
Jag har ingen bil till skolan idag, känner mig lite smått handikappad. Det snöar som tusan och då VÄGRAR jag att GÅ hem. Så jag ska få åka med Anne, tack och bock!
I eftermiddag får vi se vad som sker, fick för mig att jag skulle göra något. Men har glömt..

IKVÄLL ska jag in till Gävle för att hämta min fantastiska bror och hans fantastiska flickvän :)
Äntligen! :) Mer än så händer nog inte idag.

Ha en fin dag folket, puss

- Per ringde nyss och berättade att han fått jobbet som han var på intervju för igår.
GRATTIS HJÄRTAT!♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0