STUDENTMÖSSAN!

har fortfarande inte kommit.....

Hej!
Lite less idag.. Jag är mer blå än "vit" idag. Flyga i trappor är dumt.
Hm..
Anyway, jag skrev i ABC-gruppens logg på fb 3 feb (2 veckor sen idag) för att fråga när studentmössorna kommer till vår skola. De skrev om 1-2 veckor. TJOHOOO tänkte ja! :)
Men idag har det som sagt gått 2 veckor och jag har inte hört nånting om nån snygg mössa på ingång?!
Hur kul? INTE KUL!
Nu har jag iallafall skrivit ett till inlägg i deras logg, hoppas på svar om vart mössorna tagit vägen :)

Hoppas att allt är bra med er idag iallafall..
Jag är riktigt sliten sen fallet ner för trappen igår.
Blåmärken is the shit! Not :)

Idag är det låååång dag i plugget..
Segt som tusan. Sen ska jag hämta mamma och skjutsa ner henne på stan för att hon skulle fika med en kompis. Jag själv ska plugga järnet innan jag ska iväg och träna småttingar(födda 00-03) tillsammans med Malin och Anna, riktigt roligt ska det bli :)
SÅ - om ni har barn, syskon, kusiner eller kanske grannar som är födda 00-03 (år2000,2001,2002,2003) så kom ner till Hammar ikväll kl 17.30-18.30 och prova på :)

Efter träningen ska jag och mamma åka och storhandla. Haha :)
På lördag har jag handbollsmatch i Avesta :) Sen efter det så kommer Per hit.
Och på kvällen så ska vi förhoppningsvis ut och äta med mamma & T :)
Trevligt!

Dags att göra nån nytta här i plugget..
Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0