För evigt din, för evigt min, för evigt vår


jag saknar mina fina hjärtegull♥♥


Hej alla fina!
Jag sitter i plugget just nu..
Har sovit oerhört dåligt inatt, somnade 12 och vaknade 3 igen.
Och sen dess har jag varit vaken. Gick verkligen inte att somna om.. :/ Usch, jobbigt!

Började skolan 08.15 imorse, galet tidigt för att vara mig. Men jag var ju endå vaken så..
Har haft Projektarbete/UF, Företagsekonomi B och nu har jag Info & Layout B.
I Företagsekonomin har vi fått en ny lärare, så vi hade ett typ oförberett prov idag.
För att hon skulle se hur mycket vi kunde. Det kändes som om att det gick VÄLDIGT bra :) Skönt!

Nu sitter jag o segar på Info & Layouten.. Men slutar snart!
Fast då har jag Religion, sååååååå TRÅKIGT!

Aja, i eftermiddag hade jag planer på att träna lite på gymmet.
Men blev ändrade planer, ska till Hudik med mamma.
Sen hem och plugga som f*n.
Och ikväll är det Dagens höjdpunkt: Spårlöst och David är med :) Ska bli riktigt kul att se!

Imorgon väntar skola, 2 lektioner och sen träning/Sverigematch.
Hoppas ni får en fin dag, så hörs vi nog imorgon!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0