Godnatt♥



Nu är det dags för mig att sussa :)
Eller iallafall slänga mig i sängen. Tänkte prata lite med P innan jag somnar också :)
Har precis bokat biljett till Söderhamn på fredag :) Spenderar liksom mina helger där and i like it :)

Nu ska jag iallafall kasta mig i sängen, ska bara äta en macka först.
Är döhungrig! höhö

Imorgon börjar Handbolls VM i Göteborg, klockan 20.00 spelas första matchen!
Sverige - ChileGissa om jag kommer sitta bänkad? :D
På måndag är det min tur, min tur att åka dit. ÄNTLIGEN!
Ska tillbringa hela min vecka där tillsammans med pappa och Lina.
Jag ska även träffa min storebror, myyyys!

Nej som sagt, nu väntar sängen.
Godnatt, puss

Bilden: är tagen av mig 2009. vi var och kollade på SM-finalerna.
På bilden: Jimmie Östlung, Daniel Nilsson, Kristina Stridh, "Thoris", Tomas Panth och lite av Hanna Persson :) Trevlig dag, med trevligt folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0