How am I supposed to live without you?


bilden togs före träningen idag

hej alla fina små hjärtan!
just nu sitter jag och kikar lite tåg.. jag ska eventuellt spendera min nästa helg i söderhamn igen.
trevligttrevligt tycker jag :)
nog om det!

idag har jag iallafall spenderat min dag tillsammans med söttöserna sara och eva.
vi tillbringade dagen på köpis för att leta jeans åt sara :) hon hittade och vi lunchade på den där thaigrejen. mums
väl hemma igen så stack jag o sara till glasbanken (system bolaget för er som missat d ;)), köpte lite götta!
sen var vi in på hanséns och köpte godsaker, semla för mig och chokladboll o nån rulle till sara ;) niiice!
hem till sara o smaska det och så gjorde jag piggelinshots medans sara gick runt o sjöng. haha :)

ikväll har jag varit ner och tänkte träna, dock var de inge folk.
sen så har jag o sara varit ut på en promenix.

nu ska jag kolla lite tåg och sen slänga mig i sängen och förhoppningsvis få ett trevligt samtal :)
godnatt peps! puss


feelings, I've got feelings for you boy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0