Imorgon..



Vår fina vän Johan..
Imorgon är det dags att säga "hejdå" eller vi ses...
Hur förbereder man sig för något sånt? Det går inte..

♥♥♥♥♥♥

Idag är jag knappast nå piggare, förutom att det känns som om att febern är borta.
Skönt!
Vill verkligen känna mig mycke piggare/vara frisk imorgon..

Är hemma från skolan idag. Eftersom jag känner mig som ett vrak. BLÄ!
Ska äta frukost nu, sen ta en dusch, dricka vatten o käka alvedon.
Sen måste jag ner på stan och fixa blommor till imorgon. Trots att jag känner mig såhär!
Det blir nog bra...

Sen måste jag bestämma vad jag ska ha för kläder på mig imorgon osv.
Får se vad det blir..

Ha en fin dag, så hör vi när vi hörs!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0