Min stjärna i mörkret


Bilden är tagen igår utanför Mulligans i Sandviken

Hej babes!
Hoppas ni hade en fin kväll igår, för det hade jag :) Trust me

Jag tillbringade kvällen tillsammans med födelsedagsbarnet Sara, Eva och Catrine :)
Vi förfestade lite hemma hos Sara och sen drog vi ner på stan och hamnade på Lobby.
Lite små dåligt med folk, men vad gör de? Vi hade kul iallafall! :)
Efter krogen blev det Sibylla (Torggrillen) eftersom att vi inte orkade gå till Donken :)
Sen hem o kasta sig i sängen @ Saras place! :)

Nu har jag ganska precis kommit hem till mig. Riktigt trött men annars mår jag bara bra :)
Ikväll ska jag äta middag med pappa och lillasyster Frida, och sen är det träning som gäller.
Imorgon sticker jag till Söderhamn, tihi!

Ha en fin dag, puss


mitt fina hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0