Mycket som sker..


Nya skor, Crispin 995:- (Rea nu - 497:-) LOVE THEM!

Tjena
Jag är sjuksjuksjuk.
Mår illa, har en fruktansvärd huvudvärk, är så förkyld så jag vet inte vad,
har hosta, ont i halsen, fruktansvärt ont i nacken..
Och ett skit knä som krånglar... JIPPI!
När jag blir riktigt sjuk, då blir jag RIKTIGT sjuk och förbannat gnällig.
Känner mig mer död än levande...

Har iallafall varit i plugget idag. Slutade 11.42, fick gå tidigare.
Träffade kusin utanför skolan så stod o snackade lite skit. TREVLIGT!
Sen hem o ut med vovven,  slänga sig på soffan o chilla.
Dock kom världens migrän, och jag mådde sjuuuukt illa!
Ingenting hjälpte, men TILLSLUT släppte de. TACK!

Var med mamma till frissan och sen var vi på stan med sis också :)
Fick med mig underkläder hem :) Och köpte en väska åt sis! ;)

Efter det blev de käk med bästa Sala, vi har inte träffats på typ 2 VECKOR! Helt insane! :)
Men nu så♥
Var upp till mommo (mormor) en sväng också :D Kolla på gamla bilder på mig o syster ♥

Sen hem o kolla lite på H&Ms hemsida ;) Har beställt 2 par jeans, ett linne och två bikiniöverdelar.
Kommer redan nästa vecka, wiiihoo!

Nu blir det alvedon, vatten och sängen.
Men först ska jag ringa mitt fina hjärta, önskar att han var här hos mig NU!
Godnatt, puss

-----------------------------------------------------------

"Det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver
och nånstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver"



http://webnews.textalk.com/soderfokus/ovrigt/en-vecka-pa-handbolls-vm-i-goteborg

Min syster Lina, har skrivit en artikel om vår resa till Göteborg på Handbolls VM!
ABSOLUT LÄSVÄRD!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0