Nyårslista för 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 2 operationer
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej... :/
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja..
5. Vilka länder besökte du? Turkiet!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? En massa pengar, ett jobb och mer kärlek!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 26 augusti - när jag fyllde 18 och 30 augusti då jag tog körkort!
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag kunde bara springa igen!! :)
9. Största misstaget? Att prata med människor som bara gör mig illa..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Som sagt, jag har gjort två knäoperationer.. och så har jag haft halsfluss, men inge allvarligare.
11. Bästa köpet? min iphone!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv, kläder! och min turkietresa
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja vissa människor och att jag tog körkort! :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? September - Mikrofonkåt
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Den senare delen av året har jag BARA varit glad nästan :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Mer träning!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Käkat pizza, haha!
18. Hur tillbringade du julen? Med min underbara familj på julaftonen. På kvällen åkte jag till Sara och sov där. Sen tillbringade jag juldagen med släkten och sen med sara o eva. Sen annandagen med sara :)
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Morden i Sandhamn och Efterlyst
21. Bästa boken du läste i år? Camilla Läckbergs böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ens ihåg vad jag fick, haha!
25. Något du önskade dig men inte fick? Som ovan ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med släkten & sen var jag ut på Steel o 8ball med vänner!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett jobb, mer pengar och mer kärlek ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Oj, mycke leggings o skjortor!
29. Vad fick dig att må bra? Turkietresan, att jag sa upp kontakten med människor som bara sårar mig, nya underbara vänner och mitt körkort! :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinsson och Kim Andersson tror jag ;)
31. Vem saknade du? Min bror som jag inte hunnit träffa så många ggr under 2010..
32. De bästa nya människorna du träffade? Sara och Eva - lätt!


Kommentarer
Eva eriksson-glad!

vad söt du är <3

2011-01-09 @ 19:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0