Mycket fin helg, tack♥





Godkväll folket :)
Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag kan jag lova!

I fredags var jag och Rikko ensamma hemma hos Per eftersom att han jobbade.
Rikko var lite halv dryg och satt o gnällde en hel del, han saknade husse ;)
Men helt okej kväll ändå, förutom att Per slutade jätte sent. Runt 1 på natten, tråkigt nog :(
Blev lite soffmys med Rederiet när han kom hem iallafall :)

I går så sov vi till nästan 12, gick upp o käkade frukost.
Blev lite Rederiet innan vi kom på att vi skulle ha lite alkohol till kvällen
så vi duschade o stressade iväg till Glasbanken (System Bolaget).
Sen hem till Per's föräldrar som skulle bjuda oss på mat :) Riktigt gott och trevligt!
Blev lite wii spelande också, och ja.. jag är kass på det ;)
Sen skjutsade vi Magnus, och vi åkte hem för att ta det lugnt :)
Jag hade TOTALT missat att handbollen börjar 18.15,
trodde det var 20.15 som det varit på vardagarna men som tur var så såg Per de ;)
Så jag kollade självklart på de, med en öl i handen ;)
VINST!
Magnus och Christoffer kom också över :)
Sen blev det ändrade planer o snabba puckar!
Vi följde med dem o Frida på fest (i Ljusne) och åkte o lämna Rikko hos Per's syster :)

Var en väldigt trevlig fest, och jag hade riktigt roligt :)
Nytt folk för engångs skull! :)
Åkte hem vid kl. 1 tror jag..
Slängde oss i soffan med lite "fyllekäk" och kollade Rederiet, sen väntade sängen :)

I dag vaknade jag också rätt sent, lite dålig koll på tiden dock :)
Gick upp o satt mig o kollade på Rederiet med hjärtat och bara tog det lugnt :)
Mitt tåg gick 14.10, tråkigt att åka hem men men..

Nu sen kom hem tidigare idag så har jag försökt packat, städat litelite grann, käkat mat och hämtat lillasyster.
Nu är jag lite små trött.. Ska nog slänga mig i sängen framför tvn i mitt rum o ta det lugnt - varva ner lite..
Ska ju upp senast 05.15 imorgon bitti.
Duscha, packa klart och sen bär det av till Gävle tågstation med pappa och Lina.
Älskade Göteborg väntar!
Handboll en HEL vecka! JA, JAG ÄR GLAD!

För att summera helgen -
Det har varit den bästa helgen på väldigt länge!
Jag är otroligt glad över att jag har träffat Per, du är underbar
It's a start of something new

Bilderna:
Bild 1 (stor bild) - De flesta som var på festen, jag står längst till vänster.
Bild 2 - Per och jag.
Bild 3 - Per, jag och så Christoffer i bakgrunden. Haha
Bild 4 - Magnus, Per och jag.
Bild 5 - Per
Bild 6 - Per, Christoffer, Frida och Robin.
Bild 7 - Grabbarma Grus? Per, Christoffer och Magnus :)
Bild 8 - Per, Christoffer, Magnus och Palani.

Fotografer : Jag och Frida :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på tv.
Jag skriver nog inge mer förrän på fredag eller lördag när jag är hemma igen.
Ha en fin vecka!
Godnatt, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0