VINST!


Sverige-Chile
VINST!
♥♥

Nu ska jag kolla på tv och småplocka lite..
Är så mycket som ska göras nu.. Tvättar, packar för både imorgon och måndag.
Jag är alltid ute i sista minuten. Suck! Men men.

Imorgonbitti
sticker jag till Söderhamn över helgen :) Mysigt!
Kommer hem på söndag igen och på måndagmorgon bär det av till Göteborg med pappa o Lina!
Kan BARA bli grymt jävla kul! :) Jag har väntat på det här sen i Juli, kan ni fatta? JULI! UNDERBART!

Nej nu ska jag fixa lite. Sen ringa P :)
Godnatt, puss


You and Me
Me and You
Us


Bilden: Tagen av någon?
Jag och Hanna Persson i blått iallafall. Jag ska lägga straff!


Kommentarer
Chrisrebecka

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-09-05 @ 11:32:01
URL: http://chrisrebecka.blogfeaturing.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0