Bättre sent än aldrig


Studenten, 10 juni 2011 - världens bästa dag!


Hej!
Jag jobbar, och jobbar o jobbar.
Kul faktiskt!

Men nu i helgen är jag ledig, underbart.
Igår köpte jag en bil, min första alldeles egna lilla bil. Tjoho, vuxenpoäng!
Idag var jag och Lina till Lager 157 o gjorde av med lite pengar ;) Höhö
Jag köpte shorts, "pippitröja", vitt sött linne, trosor och en vanlig svart cardigan.
Mycket nöjd!

Blir dåligt med upd. när jag jobbar hela tiden.
Sova, äta, jobba, laga mat, sova, äta, jobba, laga mat osv.


Lördagkväll o jag hänger i soffan. Nice.
Jag har laddat hem as många gamla filmer, så nu blir det glass o film.
Sen sova!
Börjar med G som i Gemenskap och sedan blir det Pretty Woman om jag inte somnar ;)

Ha en fin dag!
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0