Du är för full, jag är för ung - jag ser dig prata men hör inte ett dugg




Godkväll!
Jag har haft en lugn kväll, en lugn dag!
Har skjutsat syster o lite så. Alldeles lagomt!
Blev en pizza idag också, var länge sen nu :)

Nu sitter jag i soffan, skickade iväg en HM beställning tidigare ikväll..
Var uppe i 5000 spänn, men drog ner det till 1000 kr. Räckte de! ;)
Det mesta kommer väl i början av nästa vecka, slänger ut bild på det då.
Och glömmer jag det, så SKÄLL på mig! ;)

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng, är jätte trött. Men blir en kopp te först, hur gott?
Imorgon ska jag ner på stan och fika med min fina papps, sen på kvällen blir det grillning och nån vinare tillsammans med världens bästa Sara♥ Vad vore jag utan dig? INGET!

Hoppas ni får en fin helg, All my love to you♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0