Finns det ett liv efter det här?

Godkväll!
Allt bra med Er?
Här är det bra, ont i magen men det går nog över :)
Just nu sitter jag här och kollar på fotboll, har nyss lagat käk - matlåda till imorgon också :)

Funderar på att gå ut en sväng, kanske ta en löprunda o testa knät.
Egentligen vill jag göra det hemma i Trebospåret där det är mjukt underlag, men är sååå sugen nu..
Vi får se om hjärnan o hjärtat kommer överens om saken ;)

Jag tycker inte att det är speciellt roligt att kolla på fotboll, det händer inte så mycket.
Fast bara för det så har det hänt jätte mycket de här få minuterna de hållt på nu. Haha
Men aja, vill kika lite handboll. Jag och Lina håller på kollar upp det där, med mästerskap inom handbollen oså.
Man vill ju inte missa något ;) Om det är så att det är kvalmatcher som spelas här i Sverige ;) Nog om de :)

1-0 till Sverige nu!!!!

Hur som helst så ska jag iallafall diska lite nu, plocka ihop till imorgon och fixa lite.
Hörs när vi hörs!
Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0