Heey! Jag vet att jag är klappkass på att ...

img_2612 (MMS)

Heey! Jag vet att jag är klappkass på att blogga. Men jag tar mig inte tiden för det finns hundratusen andra saker jag vill göra. Det känns viktigare för stunden. Jag ligger uppe i min lilla lya nu. Tar det chill och ska försöka sova nu. Blev en powernap på 90 min efter jobbet idag, hade en sinnessjukt jobbig huvudvärk så var därför.. Har gjort pannkakor idag också! :) Göttans! Nu är det dags för lite sömn, längtar till helgen när jag får ha det bra med mina fina<3 Ni är det finaste jag har. SARA, du är det bästa som finns! Jag älskar dig Bästa vän! Nu ska jag iallafall sova, godnatt! PUSS ~Livet blir vad du gör det till, ingen annan kan leva ditt liv åt dig! Glöm aldrig det!~



Kommentarer
sara

Fina Rebecca ! :) jag är evigt tacksam över att få ha dig som min vän, nu längtar jag till helgen när jag får umgås med dig igen ! Saknar dig sååå ! love <3

2011-07-21 @ 11:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0