Idag


Egypten 2009, snorkling med Lina

Är det NU det händer?
Händer det mig, håller alla tummar och tår.
Åååh vad jag hoppas! Kan det äntligen vända - till MIN fördel♥

Godmorgon!
Hoppas ni sovit gott, det har jag. Fast oroligt.
Har ju inte väckarklocka/alarm eftersom jag glömde laddaren hemma, bra jobbat.
Men idag kommer iallafall Röda faran, pappa, lillasyster Frida och Fannybanny upp med den :) Tack!

Idag jobbar jag 13.00-21.30 som jag skrev igår. SKönt skift!
Imorgon 07.00-12.45 :) Nice!
Just det, jag har fått ett jättttttte trevligt mail! HOPPAS!!!!

Det händer nog inte så mycket mer i mitt liv nu tror jag ;)
Bollnäs, jobba, sova, Sandviken, lilla lyan, vänner, Röda faran, familjen
♥♥♥

Ha det fint, så hörs vi när vi hörs!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0