Ja, nu när man har gått och blivit med b....



...BIL så känns livet lite bättre ;)
Jag saknar dock den nu när jag är här uppe i Bollnäs.
Men imorgon kommer pappsen upp med Röda faran, och så ska han lämna min mobilladdare som jag glömde hemma. Svårt att vara utan telefon hur länge som helst, så var tvungen.. :)
Världens bästa föräldrar

Just nu sitter jag i min söta lilla lya och bara tar det lugnt.
Blir film o sängen strax, ikväll ska jag kika på Pretty Woman. Älskar gamla filmer, kärlek!♥
Idag har jag jobbat 15.45-21.30 och imorgon jobbar jag 13.00-21.30, tycker om eftermiddagsskift ja! :)

Nej nu ska jag krypa ner under täcket, fryser lite...
Godnatt allihopa!
Peace & Love
Rebecca


Här har ni en bild på Röda faran ;) Passssa er! Höhö


Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0