Jag njuter av livet, och allt känns underbart. Har alltid sett dimma men nu är allt klart

Jag njuter.
Jag njuter av livet!


Jag jobbar, och vädret är underbart.
Självklart hade jag viljat vara ledig, men nu är jag inte det.
Så jag gör det så bra jag kan endå.

Sara, min fina underbara Sara! Världens bästa vän, jag saknar dig!
Evelina och Lisa, tack för att det inte bara är jag som är vilsen här i Bollnäs ;)
Magnus, tack för att du kommer upp och hälsar på. Ska bli as trevligt! ;)
Min arbetskamrater, ni är grymma och ni förgyller mina dagar! TACK! :)
Min fina familj, jag älskar er - utan er vore jag INGENTING!

Jag har jobbat idag. Delad tur!
07.00-12.45 och sen 15.45-21.30 :)
Men nu är det lägga dags, imorgon jobbar jag 07.00-15.45 tror jag minsann.
Sen kommer Magnus upp o hälsar på :)
Trevligt!

Nu ska jag sova, godnatt!
JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG TILL TORSDAG, galet vad jag längtar till att få träffa fina tremänningen Hanna♥ och hennes familj. Vi ses ALLDELES för sällan :'(

Godnatt, puss



Hanna och jag, år 2000 i Falsterbo ;)


Kommentarer
Hanna Sällström

Ska bli jättekul, vi får ta lite nyare bilder tillsammans ;) Förresten tänkte jag låna en flaska vin av mamma till oss, låter det som en idé eller kör vi utan? <3

2011-07-11 @ 00:07:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0