Solen är här!

Halloj!
Idag mår Rebbis inte så bra, suck :(
Sjuk, så jobbar inte idag.. Men satan va fint väder de är ute♥

Hur som helst så sitter jag uppe en stund nu, är så jävla varmt i min lägenhet.
Trots att jag har både fönstret öppet o fläkten på. Bläää

Jag sitter o kollar försäkringar nu. Kollar om jag kan få nån ersättning för mitt knä.
Har man försäkringar, ska man fan få pengar om man gör illa sig också. Punkt slut!

Jag har även en liten plan på G, framtids idé. Så vi får väl se hur det blir med de :)
Nästa vecka ska jag åka till Västerås, och sen till Sthlm o hälsa på alla släktingar. Tusan vad jag längtar♥
Sthlm i mitt hjärta

Röda faran är ju här uppe i Bollnäs nu också! :)
Men han får stå idag när jag e sjuk o de är så fint väder.
Jag måste ut o få lite frisk luft sen, vill ju jobba ju!!!
Så ska satsa på de imon :)

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen igen, huvudvärk!!!!
Sen fixa käk o gå ut o ta en nypa luft.
Ha en fin dag allihopa, vädret är UNDERBART!
Puss


Saknar Tunisien


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0