Studentbal 3 juni 2011


Fotograf och stylist: Emma Henningsson


Hej mina fina!
Jag har fått bilderna från studentbalen av Emmis nu :)
Jag kan dock inte bestämma mig vilka bilder jag ska lägga upp, men den här är jag iallafall nöjd med så den ska självklart läggas ut.

Vet ni vad jag ska göra nu?
Kasta mig in på HMs hemsida och göra av med lite pengar. Höhö!
Eller iallafall kika till att börja med. Det här är en av mina favorit stunder på hela året. Måste jag erkänna!
När HMs höstkollektion har kommit, UNDERBART!

Ha en fin dag!

Puss



Kommentarer
Hanna Sällström

Det finns säkert många fler fina bilder :) Jag vänatr med spänning ;)

2011-07-22 @ 18:39:43
Rebecca

Svar;

Jag väntar på bilder av Lina också, lägger ut sen ;)

2011-07-22 @ 23:51:33
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0