There's no reason for me to be with you

Hej alla fina människor!
Idag är det en Rebbis på lite halvkasst humör.
Har nämligen sinnessjukt ont i nacken, så mår inte speciellt bra.
Kan inte sitta på vissa sätt och har verkligen ONT!
Läskigt!

Igår var jag ut på krogen med min fina Sara, alltid lika trevligt med henne!
Men jag vet inte jag, krogen var inte super kul i sig... Haha!
Jag träffade jätte trevligt folk iallafall :)
Nu sitter jag och laddar för jobb 4 dagar, ledig 1, jobb 3 osv.

Har suttit o läst hela eftermiddagen och snart är boken slut.
Och den är grymt bra!! Älskar sånna här böcker!
'Varför gråter inte Emma?'
Handlar om Arbogamorden och så berättar mamman till barnen om hennes hemska historia.
Usch!
Men jag måste säga att boken är riktigt bra!
Jag är en riktig bokslukare(slukerska?!?!) ;)

Nu kom Lina in med alla bilder från balen och Tunisien också.
Love it!
Så nu ska jag plocka lite med dem!

Ha en fin kväll!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0