Love

Mina fina tjejer, ja ni är kärlek.
Ni lyser upp mitt liv på ett alldeles speciellt sätt som BARA ni kan, tack för det♥

Idag är jag bakis, det får man vara.
Hade en underbar kväll med tjejerna!
Först var iallafall jag på kalas hos min kusin Andreas, som fyller 18. Stora killen nu!
Och sen hem till Alina som fyller 30 bast! :)
Jag släpa sen med mig Emil och gick hem till Sara, där finaste tjejgänget var :)


Vi myste o hade det trevligt, sen drog vi ner på stan - krogen.
Skaka lite rumpa ;)

Nu är jag hemma hos Sara, har sovit här inatt. Mammi kommer och hämtar mig snart :)
I eftermiddag åker jag till Bollnäs, jobb imorgon.
Imorgon drar studentveckan igång!!!!! JAG HAR BARA FESTEN KVAR!

Hoppas ni får en bra vecka, för det ska jag ;)
Puss!

Idag är det 5 DAGAR till studenten!!! och bara 7 DAGAR till Tunisien - KÄRLEK!!!!
JAG MÅR BRA SÅ DE SÅ!
Hoppas det sticker i ögonen...... på falska människor..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0