Nya lya

Jag är i min nya lya

Kände mig fruktansvärt (med betoning!!) ensam när jag satt mig vid kökbordet och skulle käka.
3 tomma köksstolar, sedan när hände de hemma i Viken? ALDRIG vill jag minnas.
Jag har fruktansvärt svårt att njuta av ensamhet. Tråkigt rent utsagt. Menmen..

Jag tänkte faktiskt slänga på en bra film och slänga mig i sängen nu.
Lite glass blir det nog också! En av GBs nya, och har redan blivit en favorit.
Päronsplitt i 1 liters förpackning, MUMS! Mycket gott :)

Det är så sinnessjukt lyhört här, inte bra. Dessutom är det nog fest här i trappen, kul när jag ska upp senast 05.45 imorgon ;) Vi får väl se hur det går :)

Men nej, nu ska jag göra kväller, men först ringa Sara♥
Godnatt tjejer och killar :)
Peace, Rebecca



Här har ni en del av min lägenhet, jag är nöjd.


Ska bli intressant o se hur jag ska kunna sova i typ dagsljus, trots att jag har persienner.
Hemma i viken har ju jag mitt rum nere i källaren = mörker.... Intressant! :)
Godnatt igen då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0