Vårkänslor

Dagens spåkula:
Du behöver inte planera allt i detalj. Var flexibel och var inte rädd för utmaningar.



converse + asfalt = vårkänslor♥



Godmorgon!
Underbart fint väder idag, men brrr så kallt..
Men äsch. Jag trivs endå♥

Idag är det mycket som ska göras, MÅSTE plugga men har ingen lust.
Ska boka balbiljetter (wiiiiihooo!!!) :)
Och sen ikväll ska jag ner på Hammar för att lira lite boll med Orkenlaget (Elteam).
Vi ska ha träningsmatch mot Peters lag som också ska spela Orken (Cowboys from hell).
Tyvärr så har fått 4 återbud, ev 5 beroende på om Micke kan vara med.
Blir iallafall jag, Jimmie, Malin, Hanna, Daniel, Martin och så har vi lånat in Lina som ska spela.
Ska bli ett nöje att spöa basketgrabbarna ;) Haha :)

Aja, nu slutar min lektion snart iallafall.
Och jag har typ inte fått nånting gjort idag.
Trodde ALDRIG att det var möjligt att vara såhär skoltrött.
Längtar till maj och juni.. Slutet är nära

Ha en fin dag i det underbara vädret för det ska jag ha!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0