Huvudstaden



Hallå!
Sitter i skolan nu.. Så fruktansvärt jävla skit less på det här nu. Snälla ge mig studenten NU!
Från och med onsdag så ska jag iallafall vara sjukskriven från skolan, men det är iallafall inge skönt eftersom att jag bara ska vara ledig för att jag ska opereras. Måste säga att livet inte riktigt går som jag vill just nu.
Men det kanske blir vad man gör det till? Även om operationen är fullt nödvändig.

Igår var jag och Lina till Sthlm för att kolla på handboll. Tycker att den där staden är riktigt stressig.
Men sen när vi väl skulle åka hem igen så ville jag verkligen inte det. Jag behöver komma bort, iväg.
Jag trivs inte i Sandviken, eller jag är väl bara jävligt trött på allt folk. Jag behöver se något nytt, vill se något nytt, upptäcka saker och träffa nya människor. Vi får se hur framtiden utspelar sig, just nu behöver jag förändringar! Och det NU! Får se på vilket sett det sker bara...

Men iallafall så vann Sverige igår, helt okej stämning iallafall. Jag och Lina är väl nöjd med dagen :)
Skönt att komma iväg på något spontant

Idag ska det pluggas, ska försöka hinna med en promenad i det fina vädret också. Blev en promenad till skolan imorse iallafall. Skönt! Får se om det är något mer som står på schemat. Ska nog handla lite med mammi iallafall :) Imorgon vankas det match, hoppas min hals är okej. För då ska jag lira!

Hoppas att alla har haft en bra helg, för det har iallafall jag.
Fick ju nån mysko tandställning i torsdags, jätte krångligt att käka o prata.
Men har börjat lära mig nu, stort steg måste jag säga :)
Any way, nu slutar jag :)

Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer
Anonym

tjenare! nej jag är ingen dålig förlorare, vi vinner som ett lag och förlorar som ett lag. Var bara måttligt förbannad igår, så ursäkta om ni/du tog fel på mitt uttryck jag skrev i bloggen. Men det var ungefär sådär vi kände igår efter matchen. Nya tag idag! ja jag vet, jag såg att många var fram till hon som blev knäskadad osv, jätte gulligt av er och visar att ni bryr er, så man ska göra.

Lägger inte direkt "all skit på sandviken" Utan jag själv tycker ni spelade på ett "fult" sätt,det verkade som om ni inte var ute att spela handboll utan mer krossa motståndarna (missförstå ej.) Min åsikt. Vet inte vad dom andra tyckte men vissa höll med om det. Men förövrigt tyckte jag att matchen blev så mycket roligare och bättre efter all den där skiten hänt. Bra spelat och grattis!

2011-03-14 @ 17:37:12
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0