My parents, they say do all the fun tomorrow, do the boring stuff today

Hej folket!
Hoppas allt är bra.
Med mig är det bara fint. Trött som tusan men de var ju inget nytt.

Har ätit för en liten stund sedan. Nu är det Halv åtta hos mig och soffhäng :)
Syster och Henkis är hos Kasper tror jag. Och mamma är hos Ancie :)
Lugn och ro här hemma ;)

Imorse
ringde jag till pappa och frågade om han var sugen på en promenad.
Och det var han :) Så mötte upp honom och gick en sväng. Träffade Paula och "Mommi" när vi var ute också gick också. Pappa och jag var på stan en sväng och sen gick vi hem till pappa.

Käkade lunch o kollade på skidor :) GULD till Kalla och Ida :) Underbart!
Sen somnade jag, var ruskigt trött. Hann kolla när grabbarna åkte iallafall. Gick åt skogen!
Men det är väl tur att Jönsson är glad endå ;)

Kl 16 var jag och mamma o kollade på en lägenhet åt Per.
Fin lägenhet i mitt favorit område här i Sandviken! Nu håller vi tummarna om att vi får den♥
Sen har jag o mamma varit och handlat oså bara :)

Så nu är jag TRÖTT! :)
Nu ska jag kolla klart på Halv åtta hos mig :)
Sen Livet på BB :)

Ha en fin kväll!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0