Nyopererad

Hej folket!
Har varit kass upd. senast dagarna.
Opererade överkäken i torsdags morse. Och kom hem från sjukhuset igår.
Svullen och fin nu ;) Svårt att käka, men va tusan :)
Åt ingenting i torsdags, var inte så pigg efter op då. Fast piggare än jag trodde, inge illamående.
Igår åt jag lite kräm m mjölk till frukost. Gott! Och försökte få i mig lite piggelin också, det var lite för svårt ;) Haha! Och igår kväll blev det lite potatismos, mums! :)

Just nu sitter jag i soffan. Dricker näringsdryck, så jag ska bli lite piggare. Sov typ hela eftermiddagen igår när jag kom hem. Från kl 13 igår till 07 imorse. Piggare men inte pigg. Dåligt med näring i kroppen.

Tänkte jag skulle slänga upp en bild på en svullen Rebecca men lyckades inge bra med det.
Så struntar i de ;)
Haha :) To baaaaaaaad!

Men nu ska jag iallafall dricka upp näringsdrycken, läsa lite i min bok (Mari Jungstedt - I denna stilla natt) :)
Idag blir det kalas för Lina, men före det så ska jag hem till Malin och hämta min handbollsoverall som kommit. Så det så ;)

Ha en fin dag allihopa! Kanske skriver senare om jag orkar.. :p
Skulle vara soft med blogg.se i mobilen. Fast det kanske finns? Till iPhone alltså :)

Nej nu ska jag lägga mig ner o VIIIIILA!
Ha en fin dag, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0