Sinnesro

Gud, ge mig sinnesro att acceptera det
jag inte kan förändra, mod att förändra
det jag kan och förstånd att inse skillnaden.


Hey everybody!
Texten ovan är en vääääldigt fin text, som betyder mycket för mig.
En del av sinnesrobönen.
En ev. tatuering i framtiden.

Såå, idag då :) Varit i skolan typ hela dagen. Sista dagen på nån vecka.
Imorgon ska jag skrivas in på sjukhuset och sen träffa narkospersonal o sånt.
Har ju blivit sövd 2 ggr tidigare, så vet ju ungefär hur de går till. Men är nervös iallafall!
Närmar sig alldeles för fort.
Ikväll har jag iallafall match, just gotta love it! :)
Sista matchen för mig i årets serie.

Just nu sitter jag iallafall på samhällslektionen. Går lite trögt med att få något gjort.
Tänkte fixa det hemma när jag är sjukskriven. Ska hämta mamsigull vid 16 nångång. Sen bara hem o fixa käk o packa matchväskan innan jag ska iväg på match. Hemmaplan mot Avesta! ♥

Igår åkte min bror hem, hann inte säga hejdå :/
Men han kommer upp igen snart.
Han har ju en utställning på Galaxen just nu, gå dit och titta! AS NICE! :)
Den ska iallafall plockas ner runt den 26 mars. Och därför kommer han hem så tätt inpå igen :)

Hoppas allt är bra med er. Det är bara fint med mig, men mycket som sker. Som alltid just nu känns det som. Såååååå mycket att göra, sååååå lite tid. Men de är bara att gilla läget va.......

Älskar solen som skiner ute iallafall, heeeelt underbar!
Promenad hem från skolan igår. Och blir en promenad före matchen med tjejerna ikväll. Fint♥
Ska hämta cykeln som står hemma hos pappa nån dag också, så kan jag börja cykla till skolan. De är skönt när de mesta av snön o isen på cykelvägarna är borta. Slipper man slå ihjäl sig....

Just de! Jag ska göra nån arbetsskadeanmälan nu också. Min lärare tyckte att jag ska göra det, sen jag halkade på trappen utan för skolan. Har ju märken som fortf inte försvunnit. Gått 4 veckor nu.. Så lika bra att göra en sån tyckte hon..

Nej nu ska jag inte uppehålla er längre.
Ha en underbar dag!
Puss

Och
ni som bor i Sandviken, kom till Hammar ikväll och titta på vår match!
Div 4. Sandvikens HK - Avesta HF 19.00 på Hammar


Kommentarer
Anonym

Hej! Varför ska du operera dig?

2011-03-16 @ 13:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0