Written in the stars a million miles away



TUFFT. Mycket som händer just nu. Mycket känslor och tankar. Känner mig mest less.
Tur att jag har världens bästa människor runt omkring mig som finns och lyssnar.
Världens bästa vän Sara som ställer upp, jag älskar dig

Igår lagade jag och mamma mat. Kyckling med sötsursås, serverades med ris och cashewnötter. Blev riktigtriktigt gott. Slänger nog upp receptet lite senare. Mums! Prova får ni se! :) Glömde dock att ta kort på maten, men äsch :)
Idag ska jag till tandläkaren, som vanligt kan man väl säga. Ska kolla så att tänderna flyttas som det ska, och det tror jag väl att de gör. Känns så iallafall :)

Ikväll blir det mys med min fina Sara, som det behövs♥

P.S Helgen har varit helt magiskt underbart bäst. Underbara vänner♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0