Spåkulan

Stå för den du är. Du vinner på att gå din egen väg.

Så stod det när jag gjorde Spåkulan på Facebook idag.
Och det tycker jag verkligen att jag gör också.
Går min egen väg och står för den jag är. Ingen kan styra över mitt liv eller min lycka.
Det kan man bara göra själv, annars funkar inte livet som det ska.

Idag när jag tittar ut så får jag vår- och sommarkänslor. Tills jag går ut, då det är -7 grader ute.. Brrr
Men det är så fint när solen skiner, fåglarna kvittrar och allt bara lyser så vacker. Älskar det!

Idag börjar jag i skolan igen och jag tänkte cykla till skolan. Men jag kommer att frysa ihjäl så det får bli latvagnen(bilen) idag. Sen ska jag försöka cykla imorgon eller såfort det blir varmare :)

Har varit på jätte dåligt humör hela morgonen, inte ett dugg konstigt. Folk som inte hör av sig!
Fan va arg jag blir..

Nu ska jag iallafall fixa lite och käka frulle innan jag ska iväg till plugget.

Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0