3 VECKOR!!!!



2 veckor till studentbalen och 3 VECKOR TILL STUDENTEN!!!
SLUTET ÄR NÄRA!♥

Ska försöka hinna med och njuta nu också! ;)

Jag somnade strax efter 2 inatt. Gick upp 06.00 och har suttit i skolan sedan 07.00.
Det är så jävla kallt här inne så jag håller på fryser ihjäl. Brrrr
Försöker plugga iallafall...

Sitter och funderar på folks beteende, människors handlingar och sånt.
Varför väljer man att bete sig på olika sätt? För man gör ju faktiskt det, väljer alldeles själv.
Jag är så trött på falska människor, på människor som ljuger. Det finns ju tyvärr en hel hög av dem, de gör det alltid. Tråkigt nog så tänker jag alldeles för mycket på dem, och undrar varför.
Det vore nog lättare att bara låta dem vara och låta dem tro och tycka vad de vill.
Men jag vill ju ofta att det ska vara rättvist, man måste många gånger höra alla sidors "versioner" av saker och ting. Annars kanske man inte bör dömma människor?
Många gånger så blir jag, ja eller säker inte bara jag, faktiskt sårad av människor som bara dömmer. Bestämmer sig för att jag har fel, fast de inte ens vet vad som hänt. Eller vem jag är som person.

Det är så jäkla tråkigt. Är det något jag faktiskt lärt mig så är det att inte dömma människor. Ge insidan en chans, ge alla människor en chans att visa vilka det faktiskt är. Vad har man att förlora?

Ibland bryr man sig liiiite för mycket om fel personer, tråkigt nog.


Tänk efter en gång till, gör det!
Du har ingenting att förlora, och känner du inte människan i fråga.
SLUTA DÖM!

Nu blir det annat!
Ha en fin dag mina vänner!
Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0