Aldrig älskade jag dig så djupt som när jag höll på att mista dig


Fyllebild - gungar - Emil, Jag & Jocke


Trött tjej

Hej o hå!
Helgen är slut = tillbaka till allvaret.
Det blir tyngre och tyngre för varje dag att gå upp nu. Snälla skola - ta slut!

Helgen har iallafall varit perfekt
, tänk vilka underbara människor jag har i min omgivning!♥
I fredags var jag och Sara hem till Linn, till hennes nya lya.
I Gefle! Söt liten lägenhet. Jag målade ett badrumsskåp och sen drack vi lite vin o käkade pizza. MYYYS!
Elin och Ken kom sen på kvällen de också :)

I lördags så blev det en hel dag med världens finaste, Sara
Vi stack iväg till Gävle på morgonen för lite shopping, jag skulle inte shoppa.
Kom hem med en BH och ett skit snyggt linne, värt de!
Vi handlade lite alkohol och så var vi in till Köpis en sväng också.
Sen åkte vi hem för att handla på Maxi, inför lördagkvällens grillning.
Fläskytterfilé och potatissallad.

Jag åkte hem, tog det lugnt. SKÖNT!
Gjorde en vitlöksaioli - misslyckades lite grann och var tvungen att åka o köpa creme fraiche. Haha
Klockan blev 16.20 - jag skulle vara hos Sara 16.30. Stress??
Och tro det eller ej, DÅ RINGER PER!!
Hej, jag har lyckats haft sönder mina favvojeans när jag bar upp möbler. Kan du följa med till Köpis?
TJOHOOOO!
Ännu mer stress, men självklart följde jag med. Haha
2 par jeans senare så var vi hemma igen.

Jag kom iväg till Sara tillslut, hel stressig dag. Men tok bra endå!
Med lite vin så kunde jag koppla av och kanske börja tagga lite.

Kvällen började sen på Prompans gräsplätt. Fick träffa Jocke!!! Äntligen :)
Blev grillning, myspys!
Min vitlöksaioli blev grym tillslut, och uppskattad fick jag höra :)
Alexandras tzatsiki var sjukligt god, den tjejen kan hon :) Och brödet hon bakade var lika gott de med!

Kvällen slutade på krogen och sedan fyllekäk och sedan var jag, Sara, Emil och Mikaelsson till lekparken och lekte. Haha! Jäkligt roligt. Man blev liiiite yrare av att gunga på fyllan.

Sista april kan omöjligt ha blivit bättre, TACK

Gårdagen spenderades i soffan, sedan var jag iväg o käkade med M :)
Och på kvällen åkte vi till Gävle för fika och sedan bio.
Bion var GRYM! Vi tittade på I Am Number Four
Tack M :)

Nu sitter jag i skolan, blir deppig av att bara vara här. Tycker att det är skit tråkigt..
Och jag behöver en drastisk förändring i vardagen - NU

Nu ska jag iallafall ha Företagsekonomi, den enda ROLIGA lektionen.
Ha en fin dag allihopa, så kanske jag skriver senare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0