Eckerö var bra! Ja, nu är vi påväg hem frå...

img_8769 (MMS)

(Riktigt sliten Rebecca på bilden) Eckerö var bra! Ja, nu är vi påväg hem från Grisslehamn. Sitter på bussen nu :) Jag är jätte trött, men va gör de :) Fick med oss lite alkohol och godis hem ;) Så nu har man ett litet lager. Vi är hemma till typ kl 18, så då ska jag hem o laga mat. Sen får vi se vad som sker. Inga planer, vila kanske :)  Imorgon är det skola igen, otaggad!! Som vanligt. Men är bara en månad kvar till studentbalen idag och typ en månad till STUDENTEN - TAGGAD! Sen den 12 juni sticker jag till Tunisien, så jääääkla underbart!:) Nej nu ska jag käka godis o höra på pensionärernas kackel o dåliga humor här på bussen. Ha de bra, så hör vi! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0