Fredag den trettonde



Godmorgon skönheter! :)
Hoppas ni har sovit gott, jag har sovit helt okej. Har vääääldigt ont i halsen bara.
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk, så jag blir lite less. Men ja, vad ska jag göra åt saken?

Igår kväll efter att jag och mammi hade handlat, så åkte jag hem till M.
Vi pluggade (blev ytterst lite, jag gav upp. Trött.se), sen blev det film och pizza :) Lovely!
Tack! :)

Nu sitter jag i skolan, Louise kom och hämtade mig imorse. Tack! :)
Så åkte vi till skolan och har pluggat lite. Vi har kört fast, så nu kör jag vidare med något annat.
Jag orkade inte fixa frukost imorse, igen. DUMMA MIG! Så nu sitter jag här och är hungrig o fryser.
Inte OK!

Cattis iPhone vill inte fungera så vi har hållt på fixa med det nu :)
Eller hon har.. Haha :)

Ikväll blir det mys med Sara♥
Hoppas ni får en bra dag!
Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0