Men varför har vi bara ett hjärta? - Nasse

Godmorgon!
Idag är det fredag, det är så underbart så man blir tårögd. Åh!
Jag är så skoltrött, så jag behöver den här helgen♥
Den här helgen och nästa helg är de sista helgerna jag har ledigt innan studenten typ.
Sen börjar allt roligt, lovely!
Studentbal, studenten, utlandsresa och sen jobb!

Jag kommer tjata om det där tills i juni, jag är taggad! Haha

Igår klickade jag hem ett bar eventuella studentskor, vi får se om de passar och är tillräckligt snygga :)
Måste ju provas tillsammans med studentklänningen och studentmössan ;)

I eftermiddag ska jag jobba 2 timmar, och ikväll ska jag plugga och sen ska jag nog hem till sötsara
Så - Vad bjuder Din fredagkväll på då? :)
Jag har precis skjutsat mamsen till jobbet. Och jag sitter just nu och snackar med Åke på fbchatten. Haha :)
Ska väl sätta fart snart. Frukost, klä på mig. Tröttast.
Idag står det Företagsekonomi, Praktisk marknadsföring C och Samhällskunskap på schemat.
Sjukt taggad känner jag mig just nu! Men aja. Företagsekonomin kan ju vara rolig ibland iallafall :)

Men nu ska jag inte sitta här och svamla.
Hoppas ni får en fin dag!
Love♥


Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet.
Plötsligt frågar Nasse: "Puh, vi har fått två händer för att hålla, två ben för att gå, två ögon för att se, två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?".
Puh tänker en liten stund och svarar:
"Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta"♥



Kommentarer
Anne

Du är en så otroligt härlig tjej Rebecka! Du har sådan energi så man tror inte det är sant! Visst är Nalle Puh bra?

Ha en bra dag och många kramar

Anne

2011-05-06 @ 07:50:31
Rebecca

Men gulliga Anne! Du är så underbar :)

Ja han är riktigt bra, jag kopierade den från din fbstatus - hoppas att det var okej♥

Tack detsamma, hoppas du får en bra helg!

Kramar

2011-05-06 @ 08:12:46
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0