G O D N A T T

Ja, det är väl dag att säga Godnatt nu :)
Fick lite plugg gjort idag iallafall. Blir ännu mer imorgon. Hur jag nu ska hinna med det?
Sitter o skriver med Mickepicke på fb just nu. Men är dags för mig att gå o lägga mig.
Är trött, behöver sömnen och tänkte kolla lite på tv eller läsa innan jag somnar :)

Imorgon ska jag till plugget, sedan iväg o luncha med Joacim och eventuellt Evelina - hoppas!
Sen MÅSTE jag plugga. Jag är dessutom HELT säker på att det var något jag skulle göra imorgon kväll, kommer dock inte på vad det är? Annars blir det en fika på Waynes med Madde, hundra år sedan jag träffade henne sist :)

Nej, dags för att inta min underbart sköna dubbelsäng.
Sov så gott mina vänner!
Puss

PS. Glöm inte bort att kommentera "skoinlägget" om vilka skor jag ska ha på studentdagen. TACK! DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0