Have a nice day♥


Gött med en OnePiece i studentpresent? Kanske?!

Godmorgon alla solstrålar! :)

Idag skiner tyvärr inte solen. Hörde att mamsen sa att det skulle bli åska också, usch o fy!
Men jag ska INTE tillbringa min dag i skolan, hur skönt?
Jag ska faktiskt jobba idag. På idrottensdag på Jernvallen :)
Jag och K ska ju ha hant om handbollen, som jag skrev igår (i ett inlägg som inte kom fram) :) Blir nog bra de!

Jag ställde klockan på kl. 6 imorse, eftersom att jag tänkte gå upp och plugga.
Men med tanke på att jag somnade typ halv 2 så var jag liiite för trött för de!
Gick upp 40 min senare. Och nu sitter jag här, har letat på massa adresser till min studentinbjudningar ;)
Haha :) Nu MÅSTE jag börja göra mig klar för dagen, sen blir det handboll hela dagen.
Vi får väl se hur det går med en massa galna högstadieelever, hjälp.
Jag vet ju hur syrran är ;) Haha nejdå!
Blir nog bra ;D

Ha en bra dag allihopa!
Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0