Hej o godkväll mina vänner! :)  Idag har j...

img_2122 (MMS)

Hej o godkväll mina vänner! :)  Idag har jag inte gjort alltför mycket. Vaknade inte förrän 11.30, vilket är väldigt olikt mig!! Men var skönt ;) Det slår dock tillbaka eftersom att jag är pigg nu ist.  Idag har jag iallafall tvättat två maskiner med kläder. Plockat lite i mitt rum o sen varit en kort sväng till stugan. Har även köpt mig ett durkslag, vilket gör att jag tror att jag är helt klar inför flytten ;) Nu på kvällningen åkte jag hem till bästa Sara :) Tacomys stod på schemat! O de blev de också, på balkongen. SKÖNT!  När jag kom hem för typ 1,5 timme sen så hängde ja lite tvätt oså. Nu ligger jag i sängen o skriver lite i kalendern inför veckan. Tjoho! Vad skulle jag göra utan min kalender? Snacka om att ha fullbokat o stressat nu!! Finns inte EN ENDA dag som jag inte har något inbokat på(utöver skolan) förrän den 7 juni. OCH DÅ ÄR DET STUDENTVECKA!!! Så har alldeles säkert fullt upp då också!  Hmm mycket att göra nu! Börjar iallafall med morgondagen- skola, plugga med Louise och så träffa Alexandra på kvällen för att prata om Oriflame. Som jag säljer! Underbara produkter! Sugen på att köpa? HÖR AV DIG!:)  Nu ska jag varva ner med lite tv och ladda inför veckan. Godnatt mina vänner! LOVE. P.S - Jag har en förkylning som inte vill ge sig och har jätte ont i ryggen.. Vilket jag INTE HAR TID MED NU! D.S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0