Inlägg från gårdagen!

img_4961 (MMS)

Hundra tankar. Hundra känslor. Tänk att man kan känna sig så splittrad. Men ändå känna så otroligt mycket glädje. Livet går åt mitt håll, äntligen är det min tur! Med lite tur, skicklighet och mycket vilja tror jag att det mesta går.  Har varit många långa konstiga krokiga och lite läskiga rundor och vägar som jag fått passera i mitt liv. Många gånger omedvetet självvalt. Det har blivit många omvägar, men tillslut kommer man fram. Även om det kanske fortfarande är långt kvar så känns det iallafall som om att jag är påväg åt rätt håll den här gången. Och det känns BRA!  Imorgon ska jag, JAG skriva på ett lägenhetskontrakt. Jag och bara jag. Det känns stort. Även fast det bara är över sommaren, så ska jag faktiskt göra det. Jag måste säga att jag känner mig stolt över mig själv, över allt jag faktiskt lyckats med hittills i mitt liv. Allt jag upplevt och får ta med mig vidare. Jag kan. Jag vill. Jag vågar. Jag är stark!  Jag har världens finaste familj och världens finaste vänner. Sara är min stjärna i mörkret. Sara gör mig glad - BÄSTA BÄSTA VÄN!  Utan er skulle jag inte fungera. Har suttit i soffan nu på sena kvällen och bara njutit. Mamma och jag har kollat gamla kort på mig, oss - min familj. Vi har skrattat så tårarna sprutat. Så många fina och roliga kort/minnen. Och min finafina mamma, jag älskar dig bortom stjärnorna och tillbaka. Aldrig vill jag vara utan dig i mitt liv<3 Nu är det dags att sova. Massor att göra imorgon, skriver på förmiddagen. LOVE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0