Hur kan något så vackert, vara så fel?

Joacim Jonsson skrev något roligt på fb:
Fun idea: Got no kids?
Hire a babysitter anyway. Say your kid is asleep upstairs and must not be disturbed.
On your return ask where your child is.


Goddag :)
Hoppas ni haft en bra fredag såhär långt, min har varit bra!
Har kommit fram till att jag får lite mer cash den här månaden. Like it!
Min hals dödar mig. Finns tusen saker jag skulle vilja göra och INTE göra.

Ikväll blir det käk o sen hem till Sara.
Blir nog bra! :)

Just nu sitter jag och klurar lite på livet.

Hur mycket ska man gå igenom för att anses "stark".
Ibland ser utsidan ut som det vackraste, men insidan kanske är tung och jobbig.
Vissa dagar saknar man den där starka famnen att bara bryta ihop i. Bryta ihop och komma igen.
Det är så jag funkar. Nu var det länge sen, väldigt länge sen.
Jag har så många gånger levt efter det och jag står nog fortfarande för de.. Ensam ÄR stark!
Finns många olika åsikter om det. Väldigt många!

Du bröt ner mig till marken. Du fick mitt hjärta att blöda. Du fick mig att känna mig värdelös.
Jag började klättra upp igen, utan din hjälp. Jag fick plåstra om mig själv och torka tårarna. Jag vet idag att jag är så otroligt mycket bättre.

Jag lär mig saker hela tiden. Jag vill inte bli fullärd, hur roligt är det?
Jag ser att jag har vuxit som person bara de senaste året.
Jag vet att jag har gjort fel, och jag vet att du har gjort fel.
Jag vet att vi är bara människor, alla gör fel.
Jag vet också att du menade vartenda ord du sa, men var för rädd för att göra det rätta valet.


Du vet, man lever bara en gång. Man gör själv sina val, och man kliver snett ibland.
Man får svidande skrapsår och hjärtan som blöder.
Men jag lovar, att det finns så mycket mer. Det gäller bara att våga ge sig in i det, och att upptäcka


Nu ska jag mysa ner mig lite i soffan.
Trött som jag är.
Vila lite.. Tänka lite..
Love♥


Kommentarer
Hanna Sällström

Känner så väl igen mig!

2011-05-13 @ 16:00:13
Anonym

fint vännen hoppas allt är riktigt bra alla fall! kunde inte låta bli att läsa! kram

2011-05-13 @ 16:18:58
Rebecca

Hanna, vi måste ses i sommar! ♥



Anonym, jag har en känsla av vem du kan vara. Men en ledtråd, tack ;)Kram

2011-05-14 @ 00:09:40
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0