INLÄGG SOM SKULLE BLIVIT SKICKAT INATT!

img_7167 (MMS)

(SKULLE HA VARIT MED EN BILD!!!!) Nu är det dags för mig att sova.. Vilket jag älskar! Men fy va dagarna går fort, vart tar livet vägen? :/ Nästa lite obehagligt! Jag sover, vaknar, åker till skolan, äter, tar en promenad och sover igen. Hm.. Imorgon ska jag jobba iallafall! Tack för avbrottet<3 LOVELY!  Idrottensdag med högstadieelever på Jernvallen. Jag och K ska ha hand om handbollen. Skojsigt! :) Imorgon är det bara EN MÅNAD tills jag far till Tunisien, jag blir glad av att bara tänka på de! Kärlek!!!! Nu ska jag skriva lite o sen sova. Godnatt!:)  *Vissa saker är så svårt att hålla inne. De bränner så oerhört i hjärtat att hålla de kvar. Ibland skulle jag vilja ställa mig mitt på stan och bara skrika allting rakt ut. De bränner, de gör ont. Varför! DU har gjort fel, DU har varit ett svin. Ändå är det jag som står här med ett brännande sår på hjärtat medans du svävar på moln.. Hur kan det vara rättvist?*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0