Jag älskar dig, mer än du någonsin kommer veta♥

Om jag alltid håller med dig,
fast jag tycker du har fel.
Om jag låtsas att jag bryr mig,
när du köper nya skor.
Om jag skrattar på rätt ställe,
fast du inte är så kul.
Om du tror att jag är farlig,
kanske tänder du på det.



Åh jag älskar dig
Mer än du någonsin kommer veta
Lycka till med allt
Men du kommer att få leta-a-a
Tala till mig

Jag är hopplös :) Blev klar tidigare, och vart fastnar jag då - om inte här? ;)
Jodå :) Jag är iallafall klar, bara hoppa i skorna och jacka och rulla till plugget. Börjar om 40 min!

Imorgon ska jag in till Gävle och fixa lite :) Ska bla. på Makeup Store :)
Sara ska vara barnvakt åt Emmis :) Ska lämna henne hemma sen, och så åker jag, Sara och Linn till viken sen.
Fix och sen hem till Rebecka för grillning och mys :) Hörde att de ryktades om en utgång också? ;)
Skaka rumpa ;)

Yeahyyy, jag kom precis på att jag glömt att käka frukost. Bra där!
Ska väl göra deee :) Ha en fin dag finisar!
Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0