Kalender beställd!

Okej dååååå...
Jag kunde inte låta bli... Jag är ju i ett STORT behov av en kalender.
Och varför inte lägga någon extra krona och få den jätte fin då? :)
Så det gjorde jag, såklart! ;)


FRAMSIDA - bild från sommaren 2000 i Skåne, hälsade på tremänningarna ;) Lite söt är jag allt?! ;) Haha
Var dit med mamma, pappa, Frida, Monica, Jyrki(stavning), Andreas, Andreas kompis?, Anneli, Emelie och P-A :)


BAKSIDA - Bild från Tunisien 2008
Var där med Samuel, mamma, Anneli, Mormor, Frida och Lina :)


Kalendern kan nog bli grym ;)
Så nu ska jag bara vänta typ... 2 veckor på att den ska dyka upp i min brevlåda :) Tjoho!

Och just de, nästa vecka kommer det landa ett par eventuella studentskor i min brevlåda. Mums! ;)

Nu ska jag slappa, käka och sen hem till Sarabara.
Ha en fin kväll!
Love♥


Kommentarer
Hanna Sällström

Hihi snygga bilder ;)

2011-05-07 @ 20:45:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0