Kalenderjakt


Imorgon ;)

Hej alla gofisar! :)

Jag är hemma nu.. Har varit och letat ihjäl mig efter en kalender. FINNS INGENSTANS!
Jag blir sur...
Har letat på internet nu också. Vill ha en billig (runt 100 spänn), men inte då..
Så nu funderar jag faktiskt på att göra en på personligalmanacka.se ..
Dyrt men den blir både fin och bra. Man får ju bestämma jätte mycket själv i den, alltså desginen på den :)
Så det kanske det kan vara värt? Ja jag tror att jag kör på det :) Lika bra det!
MEN, då är frågan vad jag vill ha för bilder på den. Haha :) Vilka i-lands problem man har ibland :)
Ska klura på det där idag :)

Ska äta lite snabbt nu, var inte så gott i skolan.
Sen jobba.

Ikväll ska jag nog ta mig till Sara♥
Ha det bra så hörs vi! :)
Love


Kommentarer
Hanna Sällström

Det är det lätt värt, jag har en rosa som jag Älskar! :)

2011-05-06 @ 14:53:09
Rebecca

Aha okej! Jag beställde faktiskt en nyss ;)

Jag har faktiskt tagit en av bilderna från när vi var nere i skåne 2000 som framsida ;)



2011-05-06 @ 17:25:06
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0