Lev ditt liv, för inget kommer att göra det åt dig!!

Godkväll/Godnatt!
Låter konstigt att säga godnatt..

Blev en lite knas kväll, men som slutade tipptopp!
Bra tjejer, lite cola, lite vin och lite chirre o dirre. Då känns livet liiiite lättare iallafall!
Nu sitter jag hemma. Kom hem för en halvtimme sedan ungefär.

Blev en sväng in till Gefle med Sara för att träffa Linnlinn och Elin.
Fint!

Jag har precis skickat in mitt samhällsprov, tjoho. Med 25 sekunders marginal, ibland är jag grym. Haha
Hoppas bara att skiten blir godkänd nu, suck.

Tänkte att det kanske var dags för lilla rebeccis o sova nu, sjukt tråkigt.
Men finns det nå bättre o göra då? Nej.
Så jag tar nog mitt pick o pack o pallrar mig ner i mitt fina rum.
De är säkerligen typ -20 grader därnere, as always.
En bok och lite tv, helt okej måste jag säga.

Godnatt mina fina, Love♥

Bra fredag den trettonde, faktiskt.
Har förstått att pengarna rullar in rätt nice den här månaden, passar perfffaa till studenten!

Har också blivit av med lite konstiga människor, finally.
Känns förbannat bra. This is MY life

Har världens bästa vänner!
♥♥♥♥♥
Framtiden ser ljus ut och jag mår bra. Helt jävla okej, oh yes!

Nu slagga. Goodnight


Cash is king
25 lax, nice
Klasskassan, ohyes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0