Lunch

Gjorde pannkakor till lunch. (Bilden i förra inlägget)
Hade keso och hallonsylt till, mums! Jag älskar de!
Dock så var jag helt slut när jag lagat och käkat pannkakorna, dumma förkylning!
Hjärtat slog lite mysko också.. Obehagligt..


Jaja, nu har jag nyss kollar på Oprah.
Var om en familj idag.. En familj med 6 barn. Bröderna våldtog sina systrar, och pappa våldtog också tjejerna. I 8 ÅR! Usch! Så fruktansvärt hemskt! Hur kan det finnas sånna människor?
De kan inte vara normalt funtade, så jäkla hemskt :/

Usch, nej jag blir bara förbannad.
Hur som helst, så har jag hunnit plugga lite också. Men är så seg i kroppen så blir mest bara trött.
Ska försöka plugga lite senare också, vill bara bli klar med ALLT nu.

Försöker täkna framåt, en månad till studenten..
Motivation!

Nu ska jag ta en dusch, är sååå trött.
Skriver kanske senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0