Min fina datorväska :) Eller ja, de är en ...

img_7540 (MMS)

Min fina datorväska :) Eller ja, de är en handväska från början. Jag har typ ärvt den av min pappas moster. Jag älskar den, så otroligt vacker!:) Har en liten väska till också, som jag brukar ha på krogen. Underbara! :)  Hur som helst! Ikväll stack jag iväg till M, eller ja han hämtade mig :) Pluggade, käkade pizza o kollade på film. Min favvo film dessutom :) I rymden finns inga känslor ;D BÄST! Nu kom jag nyss hem, blir läsa o sen sova :) Imorgon bitti typ kl 9 kommer Louise och hämtar upp mig. Tok snäll tjej!! Vi ska till skolan o plugga innan vi börjar :) Duktiga vi!:)  Men nu krypa ner i sköna sängen, sov så gott finisar! Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0