Nämen spåkulan



Haha! Snacka om passande svar jag fick ;) Rebecca "gluggen" Rooth ;)
Dock så ska min glugg bort ;D

Just nu sitter jag i skolan. Skriver klart ekonomin till vårt företag.
Nu är det verkligen snart slut, det är så nära att man nästan kan ta på det.
Läskiga känsla!

So much to do, but so little time.

Sitter just nu och har Håkan Hellström i hörlurarna. Tacka gudarna för Spotify - i mobilen ;)
Håkan är en underskattad prick, vissa låtar iallafall :)

Dagen är fullspäckad o jag är i skolan tidigt som vanligt ;) Haha!
En halvtimme innan plugget börjat nu. Har väl aldrig hänt? Jo förra veckan.
Men aldrig innan de ;)

Nu ska jag skriva vidare, hoppas ni får en fin dag!
Love♥


"När jag var ett barn talade jag så som ett barn
mitt sinne var så som ett barns och du vet
jag hade barnsliga tankar men vi är inga barn längre eller hur"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0